Skolas

Biznesa augstskola "Turība"

1.līmeņa profesionālās studiju programmas - „Reklāma uzņēmējdarbībā"; „Mārketings un tirdzniecība”; „Sabiedriskās attiecības”. Profesionālās BA studij...

Rīgas uzņēmējdarbības koledža

Studiju programma - Mārketings un reklāma. 

Interneta resursi

Nielsen

Portāls sniedz priekšstatu par patērētāju tendencēm un paradumiem visā pasaulē, lai palīdzētu uzņēmuma izaugsmes veicināšanai.

Socialbakers

Tās lietotājiem draudzīga sociālo mediju analītikas platforma, kas nodrošina iespēju zīmoliem mērīt un salīdzināt, kā arī izpētīt to, cik sekmīgas ir konkrētās sociālo mediju kampaņas.

Termini

Agenda

Dienas kārtība jeb galveno problēmu un jautājumu saraksts, kas jāapspriež sapulcē. Dienaskārtības jautājumi var ietvert uzdevumus un to izpildi, lēmumus par administratīvajiem jautājumiem un darbu nodošanas datumiem, vai iezīmēt turpmāko sapulču galvenos diskusiju punktus.

Apmaksātās publikācijas

Apmaksātu informatīvu materiālu publicēšana medijos, maskējot tos kā redakcijas veidotus rakstus. Šādu rakstu publicēšana parasti tiek piekopta vietās ar zemu ētikas līmeni- kamēr šos rakstus mediji publicē un lasītāji tos lasa, tikmēr klients vai sabiedrisko attiecību aģentūra maksā par to publicēšanu un izvietošanu naudu.

ATL

Komunikācijas veids, kad zīmola popularizēšanai tiek izmantota televīzijas, radio, drukātie un interneta mediji. Zīmola popularizēšana ir reklāmdevēja apmaksāta. Šis komunikācijas veids, galvenokārt, balstās uz bezpersoniksu komunikāciju ar patērētāju. Šis reklāmas veids ir efektīvs gadījumos, kad mērķauditorija ir ļoti plaša un grūti definējama.

Prakses iespējas

Sūti savu CV uz e-pasta adresi 7guru@7guru.lv un kļūsti par vienu no mums!

Delfi ziņas

DELFI