Skolas

Baltijas Starptautiskā akadēmija

Profesionālās BA studiju programmas - „Uzņēmējdarbība”, „Sabiedriskās attiecības”, „Kultūras vadība”.

Vidzemes augstskola

Studiju programmas - Profesionālās BA studiju programmas: „Komunikācija un sabiedriskās attiecības”, „Mediju studijas un žurnālistika”, Profesionālā M...

Interneta resursi

Trendwatching

Portāls, kurā lasāma informācija par inovatīvām biznesa idejām, prognozēm, tendencēm un realizētu projektu aprakstiem.

The Holmes Report

Portāls, kurā pieejama visaptveroša, paplašināta informācija par sabiedriskajām attiecībām biznesā, iespējams izzināt oriģinālākos pētījumus un uzzināt par aktuālāko šajā nozarē.

Termini

Agenda

Dienas kārtība jeb galveno problēmu un jautājumu saraksts, kas jāapspriež sapulcē. Dienaskārtības jautājumi var ietvert uzdevumus un to izpildi, lēmumus par administratīvajiem jautājumiem un darbu nodošanas datumiem, vai iezīmēt turpmāko sapulču galvenos diskusiju punktus.

Apmaksātās publikācijas

Apmaksātu informatīvu materiālu publicēšana medijos, maskējot tos kā redakcijas veidotus rakstus. Šādu rakstu publicēšana parasti tiek piekopta vietās ar zemu ētikas līmeni- kamēr šos rakstus mediji publicē un lasītāji tos lasa, tikmēr klients vai sabiedrisko attiecību aģentūra maksā par to publicēšanu un izvietošanu naudu.

ATL

Komunikācijas veids, kad zīmola popularizēšanai tiek izmantota televīzijas, radio, drukātie un interneta mediji. Zīmola popularizēšana ir reklāmdevēja apmaksāta. Šis komunikācijas veids, galvenokārt, balstās uz bezpersoniksu komunikāciju ar patērētāju. Šis reklāmas veids ir efektīvs gadījumos, kad mērķauditorija ir ļoti plaša un grūti definējama.

Kā vērtējat faktu, ka Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas reklāmas kampaņa varētu sākties tikai rudenī?
Jau nobalsojuši 38

Katalogs

Latvijas reklāmas un sabiedrisko attiecību aģenūru katalogs

Prakses iespējas

Sūti savu CV uz e-pasta adresi 7guru@7guru.lv un kļūsti par vienu no mums!

Delfi ziņas

DELFI