Skolas

Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola

Studiju programmas - BA studiju programmas: „Audiovizuālā mediju māksla”, „Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžments”, „Uzņēmējdarbības organizāci...

Latvijas Kultūras akadēmija

Studiju programmas - BA „Kultūras socioloģija un menedžments”, MA „Kultūras menedžments”, MA „Mediju un kultūras menedžments”. 

Interneta resursi

PR Weekus

Vadošais sabiedrisko attiecību online  žurnāls ASV. Te lasāmas jaunākās ziņas par aktualitātēm ASV un pasaulē, kā arī analītiskie notikumu apskati. Pieejamas arī mediju ziņas un notikumu kalendārs.

Editor and Publisher

Z-Amerikas biznesa žurnāla online versija.

Termini

Agenda

Dienas kārtība jeb galveno problēmu un jautājumu saraksts, kas jāapspriež sapulcē. Dienaskārtības jautājumi var ietvert uzdevumus un to izpildi, lēmumus par administratīvajiem jautājumiem un darbu nodošanas datumiem, vai iezīmēt turpmāko sapulču galvenos diskusiju punktus.

Apmaksātās publikācijas

Apmaksātu informatīvu materiālu publicēšana medijos, maskējot tos kā redakcijas veidotus rakstus. Šādu rakstu publicēšana parasti tiek piekopta vietās ar zemu ētikas līmeni- kamēr šos rakstus mediji publicē un lasītāji tos lasa, tikmēr klients vai sabiedrisko attiecību aģentūra maksā par to publicēšanu un izvietošanu naudu.

ATL

Komunikācijas veids, kad zīmola popularizēšanai tiek izmantota televīzijas, radio, drukātie un interneta mediji. Zīmola popularizēšana ir reklāmdevēja apmaksāta. Šis komunikācijas veids, galvenokārt, balstās uz bezpersoniksu komunikāciju ar patērētāju. Šis reklāmas veids ir efektīvs gadījumos, kad mērķauditorija ir ļoti plaša un grūti definējama.

Kā vērtējat faktu, ka Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas reklāmas kampaņa varētu sākties tikai rudenī?
Jau nobalsojuši 10

Katalogs

Latvijas reklāmas un sabiedrisko attiecību aģenūru katalogs

Prakses iespējas

Sūti savu CV uz e-pasta adresi 7guru@7guru.lv un kļūsti par vienu no mums!

Delfi ziņas

DELFI