Skolas

Baltijas Starptautiskā akadēmija

Profesionālās BA studiju programmas - „Uzņēmējdarbība”, „Sabiedriskās attiecības”, „Kultūras vadība”.

Rīgas Stradiņa universitāte

Studiju programmas - Starptautiskais mārketings un reklāma, Multimediju komunikācija, Sabiedriskās attiecības, Žurnālistika, Komunikācija un mediju st...

Interneta resursi

Socialbakers

Tās lietotājiem draudzīga sociālo mediju analītikas platforma, kas nodrošina iespēju zīmoliem mērīt un salīdzināt, kā arī izpētīt to, cik sekmīgas ir konkrētās sociālo mediju kampaņas.

Adage

Jaunākās ziņas par reklāmas, mārketinga un mediju nozarēs notiekošo visā pasaulē. Atsevišķa sadaļa veltīta nozares aktualitātēm Ķīnā.

Termini

Agenda

Dienas kārtība jeb galveno problēmu un jautājumu saraksts, kas jāapspriež sapulcē. Dienaskārtības jautājumi var ietvert uzdevumus un to izpildi, lēmumus par administratīvajiem jautājumiem un darbu nodošanas datumiem, vai iezīmēt turpmāko sapulču galvenos diskusiju punktus.

Apmaksātās publikācijas

Apmaksātu informatīvu materiālu publicēšana medijos, maskējot tos kā redakcijas veidotus rakstus. Šādu rakstu publicēšana parasti tiek piekopta vietās ar zemu ētikas līmeni- kamēr šos rakstus mediji publicē un lasītāji tos lasa, tikmēr klients vai sabiedrisko attiecību aģentūra maksā par to publicēšanu un izvietošanu naudu.

ATL

Komunikācijas veids, kad zīmola popularizēšanai tiek izmantota televīzijas, radio, drukātie un interneta mediji. Zīmola popularizēšana ir reklāmdevēja apmaksāta. Šis komunikācijas veids, galvenokārt, balstās uz bezpersoniksu komunikāciju ar patērētāju. Šis reklāmas veids ir efektīvs gadījumos, kad mērķauditorija ir ļoti plaša un grūti definējama.

Vai domājat, ka viena kampaņa cīņā pret spaisu ir risinājums?
Jau nobalsojuši 86

Katalogs

Latvijas reklāmas un sabiedrisko attiecību aģenūru katalogs

Prakses iespējas

Sūti savu CV uz e-pasta adresi 7guru@7guru.lv un kļūsti par vienu no mums!

Delfi ziņas

DELFI