Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer izziņo žūriju no 16 valstīm

18. Starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer iesniegtos darbus šogad vērtēs žūrija no 16 valstīm, kas no 31. maija līdz 1. jūnijam, Rīgā, lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas.

 

Festivālam iesniegtos darbus vērtē žūrija, kurā īpaši aicināti starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 16 valstīm. Kā ierasts, Golden Hammer starptautiskā žūrija finālistu sarakstu veido tiešsaistē jau maija sākumā, bet no 31. maija līdz 1. jūnijam, žūrijas locekļi klātienē, Rīgā,  lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems Golden Hammer godalgas.

 

18. Starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer starptautiskā žūrija:

 

Jorg Riommi, Publicis Romania radošais direktors, Rumānija

Chetan Murthy, Vizeum stratēģijas globālais direktors , Lielbritānija

Dr. Saskia Wallner, Ketchum Global partnere un Ketchum Austria vadītāja, Austrija

Jacque Pense, thjnk radošais direktors Vācija

Ulrika Plotniece, DDB Latvia radošā direktore, Latvija

Mihai Fetcu, Geometry Global Bucharest radošais direktors,  Rumānija

Janne Waltonen, Mirum Europe galvenais attīstības direktors, Vācija

Pavel Flégl, Bistro Agency radošais direktors un dibinātājs, Čehija

Levan Lepsveridze, Leavingstone līdzdibinātājs un galvenais radošais direktors, Gruzija

Oskars Cirsis, WRONG radošais direktors, Latvija

Hanja Baruschke, Jung von Matt/Limmat radošā digitālā direktore, Šveice

Tajo Oja, Fraktal galvenais dizaineris, Igaunija

Alexander Ustenko, 180 Public Relations & Public Affairs (180PRPA) īpašnieks un direktors, Ukraina

Tobias Wecker, hasan & partners radošais direktors, Somija

Ieva Stūre, Komunikācijas Aģentūras/Edelman Affiliate Biznesa attīstības direktore un LSAKA prezidente

Mantas Velykis, McCann Vilnius radošais direktors, Lietuva

Nagy László, ACG radošais direktors, Ungārija

Edgars Pētersons, The Weekend partneris un stratēģis, Latvija

Alexandr Kapelevich, LOGA BIGA radošais direktors, Baltkrievija

Štefan Adrejco, Wiktor Leo Burnett radošais direktors, Slovākija

Anton Melnikov, e:mg group radošais un stratēģijas viceprezidents, Krievija

Nataliya Morozova, Havas Group Ukraine grupas direktore, Ukraina

Beata Hives, Uniomedia Communications izpilddirektore, Ungārija

Annela Laaneots, komunikāciju biroja Hea Nimi līdzīpašniece un Kaja galvenā redaktore, Igaunija

 

Golden Hammer darbu iesniegšanas termiņš ir 23. aprīlis, taču darbus būs iespējams iesniegt līdz pat 28. aprīlim, bet jau par lielāku dalības maksu.

 

Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu – aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.

Plašāka informācija par festivāla programmu sekos.

 

Festivālu atbalsta: New Black,  Pagan Ogilvy, Radio SWH, Radio SWH+, Becker Group, Mailigen, EmilsVFX, Servaali, Inchcape BM Auto,

 

Komentāri