Latvijā revolucionē jauna mārketinga sistēma

Raksta attēls: Olu Eletu.

Digitālā mārketinga aģentūra Vinille Büro piedāvā uz ilgtermiņa rezultātiem balstītu jaunu mārketinga pieeju – performance mārketing, kas ļauj klientam maksāt tikai par konkrētu izmērāmu rezultātu, piemēram, tūkstots skatījumiem.

Vinille Büro uzsāka savu darbību 2009. gadā kā pilna servisa mārketinga komunikāciju aģentūra un no šī gada, mainot savas darbības virzienu, kļūstot par pirmo performance marketing aģentūru Baltijā. Šobrīd kompānija sastāv no vairāk nekā 20 cilvēku lielas komandas, no trim valstīm, veicot darbību no Londonas, Rīgas un Ženevas, kopā pastāvēšanas laikā realizējot virs 300 projektiem.

Vinille Büro var lepoties ar sadarbību ar tādiem zīmoliem kā “Mercure”, “Hyundai Power Parts”, “Empire Sport” un citiem. Šobrīd kompānija piedāvā vairāk nekā 30 dažādus digitālā mārketinga risinājumus, piedāvājot meklētājprogrammu optimizāciju, sociālo mediju mārketingu, ka arī mājas lapu un mobilo aplikāciju izveidi. Par savu priekšrocību kompānija uzskata dizainu, kas tradicionālo zīmolvadību nodrošina ar papildu emocionālo iedarbību.

Darbības virziena maiņa sakrīt ar vēl kādu īpašu notikumu Vinille Büro attīstībā. Ar šo gadu noslēgtas partneratiecības ar Google™.

Vinille Büro komanda ir entuziasma pilna un gatava cīnīties lai jau 2018. gadā kļūtu par vienu no 10 veiksmīgākajām mārketinga aģentūrām Latvijā.

Performance marketing ir revolucionāra mārketinga pieeja, kas uzņēmumiem ar limitētu reklāmas budžetu ļauj pilnībā izslēgt risku līdzekļus ieguldījumam neefektīvās mārketinga pieejās. Maksa tiek rēķināta tikai par rezultātu.

Komentāri