FIAT rada hipnotisku reklāmu par godu 60 gadu jubilejai FIAT 500 modelim

Raksta avots: Adweek.com. Raksta attēls: Janko Ferlic.

 

Minūti un četrdesmit četras sekundes garais video pirmo reizi parādījās Geneva Motor Show, atzīmējot 60 gadu jubileju auto modelim Fiat 500. Klips dodas cauri desmitgadēm, pieķeroties modes, ritma un stila niansēm, reprezentējot auto attīstību līdz ar laiku, pasniedzot to hipnotiski skaistā stilā. 

Zīmols ierobežota apjomā pārdoto modeļu FIAT 500-60 reklāmas radīšanai piesaistījis mākslinieku CYRIAK, sadarbojoties ar KROW Communications aģentūru.

”Jau 60 gadus FIAT 500 ir attīstījis savu stilu un izskatu, taču degsme auto acīs palikusi tā pati. Cryriak sirreālās un iracionālās animācijas ideāli raksturo to, kāds FIAT 500 vienmēr ir bijis un būs,” stāsta Niks Hastings, KROW Communications radošais direktors, kurš sastrādājās ar video mākslinieku Cryriak klipa radīšanā.

”Mēs vēlējāmies izveidot vairākas aktivitātes, lai svinētu mūsu ”Mūžīgi Jauns” ideju. Dodoties cauri desmitgadēm un valstīm, Cinquino ir evolucionējis, taču vienmēr bijis priekšā, nosakot modes aktualitātes, vienojot cilvēkus, svinot mākslu, paužot prieku un baudu,” stāsta FIAT pārstāvis.

 

Komentāri
1
  1. Anonīms

    Cik jauks video klips 🙂

    http://precesdarbam.lv/